Testosterons, tā loma erekcijas nodrošināšanā un uzturs testosterona līmeņa celšanai organismā

Cinks ir metāls, kuru mēs visi pazīstam no Mendeļejeva ķīmisko elementu tabulas un skolas sola, kurā ar to iepazināmies. Cinks ir ļoti būtisks mūsu organismam. Uzturs bez tā klātbūtnes nav iedomājams. Bez šī elementa nebūs iespējamas bioķīmiskās reakcijas , jo cinks jonu veidā nodrošina daudzus būtiskus vielu apmaiņas un sintēzes procesus mūsu organismā. testosterons

Iepriekš jau izcēlām cinka lomu ādas, matu un nagu veselības nodrošināšanā. Šoreiz akcentēsim cinka nepieciešamību taukskābju un olbaltumvielu apritē. Zinātniski pamatots un atzīts ir apgalvojums, ka cinka loma taukskābju un olbaltumvielu apritē ir ļoti būtiska, lai nodrošinātu pietiekamu “vīrišķā hormona”  testosterona līmeni asinīs.

Teststerona loma organismā ir ļoti nozīmīga īpaši vīriešiem. Testosterons nodrošina:

  • spermas ražošanu;
  • seksuālo aktivitāti;
  • erekcijas nodrošināšanu;
  • piedalās hormonālā līmeņa regulācijā, kas nodrošina adekvātu reakciju uz izaicinājumu dominēt apkārtnē;
  • veicina izziņas procesu aktivitāti;
  • nodrošina augstu muskuļu trofiku;
  • un veic citu funkciju regulāciju. testosterons

Tātad! Ja vēlamies būt vīrišķīgi, pārliecināti, bez erekcijas problēmas ir jālieto uzturs bagāts ar pārtikas produktiem, kas satur augstu cinka koncentrāciju. Nosakot uzturvērtību zināms, ka daudz cinks ir šādos produktos:

  •  Tumšā šokolāde,
  • Jēra gaļa,
  • Zemesrieksti,
  • Ķirbju sēklas,
  • Arbūzu sēklas,
  • Teļa aknas,
  • Austeres,
  • Grauzdēti kviešu asni un citi graudaugi,
  • Liellopa rostbifs ar zemu tauku saturu.

Visaugstākā cinka koncentrācija no minētajiem produktiem ir austerēs. Uzturs, kas satur 100 gramu austeru, saturētu teju 700% no cinka dienas devas pieaugušam cilvēkam.

Protams, cinku var uzņemt arī ar uztura bagātinātājiem. Pirms tos iegādāties gan vajadzētu papētīt, kas ir minēts uz to marķējuma. Meklējiet cinka devas uz uztura bagātinātāju marķējuma. Tām ir jābūt norādītām procentuāli no ieteicamās diennakts devas. Neuzķeraties uz trikiem, kad jums pārdod īpašus brīnumlīdzekļus par lielu naudu tīklu mārketinga ietvaros. Papētiet sastāvu! Bieži vien dārgajiem produktiem ir precīzi tādi paši analogi atrodami aptiekās par 5-10 reizes zemāku cenu! testosterons, cinks

Daudzi nevēlas iletot minerālvielas un vitamīnus, kas ir uztura bagātinātāju formā un cenšās uzņemt visas nepieciešamās uzturvielas dabiski ar ikdienas uzturu. Šajā gadījumā es ieteiktu pievērst uzmanību kas ir attēlots uz uzturvērtības marķējuma pārtikas produktiem. Ražotāji, kas ciena patērētājus cenšās norādīt uz saviem produktiem uzturvērtību un ja kādā no produktiem ir pietiekami daudz, piemēram, joda, folskābes vai vitamīna C vai kādas citas uztruvielas, to attēlo īpaši uz pārtikas produkta marķējuma.