Vitamīns B7 jeb biotīns

Biotīns, kas pazīstams arī pēc nosaukuma vitamīns H vai koenzīms R. Marķējums var saturēt arī nedaudz savādāku biotīna nosaukumu. To tāpat arī sauc vitamīns B7 un tas ir viens no B grupas ūdenī šķīstošajiem vitamīniem. Pieaugušam cilvēkam diennaktī vajadzētu uzņemt 35-70 mcg biotīna. biotīns

B7 vitamīns lielā daudzumā ir sastopams jēlas olas dzeltenumā, sarkanajās bietēs, aknās, zaļo lapu salātos un riekstos. Jāpiezīmē, ka visas jēlas olas lietošana (dzeltenums kopā ar baltumu) nedos vēlamo efektu, jo olas baltums mazina, kas lietos kopā ar dzeltenumu mazina biotīna efektivitāti.

Ir zinātniski pierādīts, ka biotīns jeb B7 vitamīns veicina ādas veselību un lietojot uzturā to pietiekamā daudzumā varam cerēt, ka mūsu āda būs skaista un gluda.

Tātad, īpaši pavasarī, kad vēlēsimes iziet saulē ar un iebrūnināt savu skaisto ādu, padomāsim par uzturu ar augstu biotīna saturu:

  • sarkanās bietes;
  • burkāni;
  • jēls olas dzeltenums; biotīns
  • zaļie lapu salāti;
  • govs un kazas piens;
  • ogas un augļi.

Meklējiet biotīna saturu pārtikas produktu marķējumā, jo ražotāji, kas domā par patērētāju veselību centīsies to norādīt un informēt patērētājus!