Vitamīns A skaistai ādai

Vitamīns A pierādīti palīdz nodrošināt veselīgu ādu. Vitamīns A ir viens no taukos šķīstošajiem vitamīniem. Pieaugušam cilvēkam diennaktī vajadzētu uzņemt 3 mg vitamīna A.

Augsts vitamīna A saturs ir sastopams aknās, burkānos un pienenēs. Īpaši efektīva šo iepriekš uzskaitīto produktu lietošana uzturā ir arī dēļ tā, ka šie produkti satur arī biotīnu, kas veicina ādas veselību. A vitamīns, vitamīns A

Ir zinātniski pierādīts, ka vitamīns A veicina ādas veselību un lietojot uzturā to pietiekamā daudzumā varam cerēt, ka mūsu āda būs skaista un gluda.

Patlaban ir apstiprinātas sekojošas veselīguma norādes pārtikas produktiem, kas satur vitamīnu A:

Vitamīns A veicina normālas ādas uzturēšanu un mukozo membrānu veselību.

Tātad, īpaši pavasarī, kad vēlēsimes iziet saulē ar un iebrūnināt savu skaisto ādu, padomāsim par uzturu ar augstu vitamīna A saturu:

  • aknas (liellopa, teļa, mencu); A vitamīns, vitamīns A
  • burkāni;
  • brokoļi;
  • zaļie lapu salāti;
  • saldie kartupeļi;
  • sviests;
  • aprtikozes;
  • mango;
  • papaija;
  • spināti;
  • ķirbji;
  • piens;
  • čedaras siers;
  • kāļi;
  • tomāti.

Protams, vitamīnu A var uzņemt arī ar uztura bagātinātājiem. Pirms tos iegādāties gan vajadzētu papētīt, kas ir minēts uz to marķējuma. Meklējiet vitamīnu devas uz uztura bagātinātāju marķējuma. Tām ir jābūt norādītām procentuāli no ieteicamās diennakts devas. Neuzķeraties uz trikiem, kad jums pārdod īpašus brīnumlīdzekļus par lielu naudu tīklu mārketinga ietvaros. Papētiet sastāvu! Bieži vien dārgajiem produktiem ir precīzi tādi paši analogi atrodami aptiekās par 5-10 reizes zemāku cenu!

Daudzi nevēlas iletot minerālvielas un vitamīnus, kas ir uztura bagātinātāju formā un cenšās uzņemt visas nepieciešamās uzturvielas dabiski ar ikdienas uzturu. Šajā gadījumā es ieteiktu pievērst uzmanību kas ir attēlots uz uzturvērtības marķējuma pārtikas produktiem. Ražotāji, kas ciena patērētājus cenšās veikt uzturvērtības aprēķinu un norādīt uz saviem produktiem uzturvērtību un ja kādā no produktiem ir pietiekami daudz, piemēram, vitamīna A, folskābes vai vitamīna C vai kādas citas uzturvielas, to attēlo īpaši uz pārtikas produkta marķējuma.

Tātad, atcerēsimies – ko mēs apēdīsim – no tā arī mēs sastāvēsim!