Aizklāts lietotājs
jautāja 24. Okt, 2019
118 skatījumi
Sveiki! Lūdzu palīdzību! Man tāda problēma ka es no 16 kādiem sāku lietot methamphetamine gandrīz katru dienu 1 gadu ar pus dienu dienā. Man tagad 19 gadi es jau gadu vairāk kā nelietoju vairāk bet pēc ilga laika lietošanas man sākās halucinācijas ,paranoia un vēl visādas problēmas (psihaloģiskas) pagājis jau ilgs laiks bet simptomi nepazūd un labāk nepaliek ! Vai ir kāda cerība ka vienu dienu vis būs kā agrāk bez halucinācijām un pārējiem simptomiem?
Ja nē, lūdzu iesakiet ko darīt lietas labā un kā dzīvot tālāk.

1 atbildes

Lietotāja Indra Sudrabiņa attēls
Indra Sudrabiņa atslēdzies
Atbildēja 24. Okt, 2019 11:06

Labdien, Toms LV!
Izlasot Tavu vēstuli, tā vien gribas iesaukties: MALACIS! Kāpēc! Tāpēc, ka esi spējis tik ilgi noturējies.
Tātad esi stipras gribas cilvēks.
Ko ar to visu darīt?
1.aisiet pie laba psihiatra (varu uzrakstīt tālruni), kurš ar medikamentu palīdzību nonems nepatīkamās izjūtas
Tie ārstēs fizisko ķermeni. Bet nelaime ir tāda, ka visvairāk šādos gadījumos cieš dvēsele. Un otrādi - tikai tādēļ jau cilvēki ķeras pie tādām galējībām, jo kaut kas nav kārtībā ar dvēseli. Dvēseles ārsts ir psihologs. Un to nevajadzētu aizmirst.
Un trešā lieta, kas jādara - jāapmeklē anonīmie narkomāni. Arī tas palīdz turēties pretī dvēseles dēmoniem.
Paldies, ka rakstīji un meklējii palīdzību - zem guļoša akmens ūdens netek.
Pacietību un izdošanos vēlot, ar cieņu - Indra